İnsan Kaynakları Uzmanı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- İnsan Kaynakları alanında en az 2-3 yıl deneyimli,
- İşe alım, Performans Yönetimi ve Eğitim yönetimi süreçlerini yönetebilecek,
- Personel özlük işleri ve puantaj raporlama konularında deneyimli,
- Sözlü ve yazılı etkin iletişim becerisine sahip,
- Motivasyonu yüksek, dinamik iş temposuna uyum sağlayabilecek,
- Takım çalışmasına yatkın ve tüm birimlerle etkili iletişim kurabilen,
- Zaman yönetimi ve iş takibi yapabilen,
- MS Office programlarına hakim, ve dosyalama düzenine sahip,
- Tercihen CANİAS ERP İnsan Kaynakları modülü kullanmış.
İŞ TANIMI
- İşe alım sürecini tüm aşamalarıyla (ilan verme, aday seçme, mülakatlar, teklif verme, işe başlatma) zamanında ve eksiksiz bir şekilde yönetmek,
- Gelecekteki işe alımlar için potansiyel adayları belirleyerek, aday havuzunu oluşturmak ve bu havuzu sürekli güncel tutmak,
- Personelin eğitim ihtiyaçlarını analiz etmek, eğitim planlarını oluşturmak, eğitim süreçlerini izlemek ve sonuçları raporlamak,
- Yeni başlayan personellerin oryantasyon sürecini planlamak, takip etmek ve uygulamanın düzgün bir şekilde gerçekleşmesini sağlamak,
- Personellerin özlük dosyalarını eksiksiz bir şekilde oluşturmak ve düzenli olarak güncel tutmak,
- Personel Devam Kontrol Sistemi'ni (PDKS) günlük olarak izlemek ve gerekli takibi yapmak,
- Bordro dönemi için personellerin puantaj verilerini doğru bir şekilde toplamak ve raporlamak,
- Personellerin tüm izin süreçlerini (yıllık izin, mazeret izni, rapor, vb.) takip etmek ve aylık olarak rapor hazırlamak,
- İşten çıkan personellerin çıkış görüşmelerini yaparak, tüm süreci takip edip merkeze raporlamak.
