İnsan Kaynakları Uzmanı

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

GENEL NİTELİKLER

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • İnsan Kaynakları alanında en az 2-3 yıl deneyimli,
  • İşe alım, Performans Yönetimi ve Eğitim yönetimi süreçlerini yönetebilecek,
  • Personel özlük işleri ve puantaj raporlama konularında deneyimli,
  • Sözlü ve yazılı etkin iletişim becerisine sahip,
  • Motivasyonu yüksek, dinamik iş temposuna uyum sağlayabilecek,
  • Takım çalışmasına yatkın ve tüm birimlerle etkili iletişim kurabilen,
  • Zaman yönetimi ve iş takibi yapabilen,
  • MS Office programlarına hakim, ve dosyalama düzenine sahip,
  • Tercihen CANİAS ERP İnsan Kaynakları modülü kullanmış.

İŞ TANIMI

 

  • İşe alım sürecini tüm aşamalarıyla (ilan verme, aday seçme, mülakatlar, teklif verme, işe başlatma) zamanında ve eksiksiz bir şekilde yönetmek,
  • Gelecekteki işe alımlar için potansiyel adayları belirleyerek, aday havuzunu oluşturmak ve bu havuzu sürekli güncel tutmak,
  • Personelin eğitim ihtiyaçlarını analiz etmek, eğitim planlarını oluşturmak, eğitim süreçlerini izlemek ve sonuçları raporlamak,
  • Yeni başlayan personellerin oryantasyon sürecini planlamak, takip etmek ve uygulamanın düzgün bir şekilde gerçekleşmesini sağlamak,
  • Personellerin özlük dosyalarını eksiksiz bir şekilde oluşturmak ve düzenli olarak güncel tutmak,
  • Personel Devam Kontrol Sistemi'ni (PDKS) günlük olarak izlemek ve gerekli takibi yapmak,
  • Bordro dönemi için personellerin puantaj verilerini doğru bir şekilde toplamak ve raporlamak,
  • Personellerin tüm izin süreçlerini (yıllık izin, mazeret izni, rapor, vb.) takip etmek ve aylık olarak rapor hazırlamak,
  • İşten çıkan personellerin çıkış görüşmelerini yaparak, tüm süreci takip edip merkeze raporlamak.
İnsan Kaynakları Uzmanı